niedziela, 17 lutego 2013

Walentynkowy mini-stosik




Przyszedł czas na moje najnowsze zdobycze...Walentynkowe :)
Miałam zamieścić ten mini-stosik 14 lutego, ale zabrakło mi czasu. Mój narzeczony wie, że darzę książki miłością dozgonną i bezinteresowną, więc postanowił mi sprawic taki oto prezent :) Wszystkie czytadła są z gatunku romans (pewnie sama bym ich nie kupiła ;))...ale darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby, prawda? ;)
Jakość zdjęć jak zwykle powala :D
Jeszcze dodam widok z lotu ptaka :

I tak nic nie widać :D

Nicholas Sparks- "I wciąż ją kocham" (podobno ten autor jest ceniony, więc może mi się książka spodoba)
Allison Pearson- "Myślę, że Cię kocham" (nic nie wiem o tej autorce, ale okładka jest nawet ładna :))
Tammara Webber- "Tak blisko" (w lutym była premiera i się "napaliłam" na ten tytuł)
Federico Moccia- "Trzy metry na niebem" (czytałam recenzję i jestem na TAK :))
Federico Moccia- "Tylko Ciebie chcę" (kontynuacja niebiańskich metrów)
Philippa Gregory- "Kochanice króla" (Yes,Yes,Yes! wreszcie zdobyłam! tylko tej części mi brakowało do zamknięcia cyklu...autorkę uwielbiam :))

Jak widzicie ten stosik jest typowo walentynkowy...chociaż nie gustuję w takim gatunku literackim, stwierdziłam, że na chwilkę odpocznę od horrorów i Paranormal Romance...

Jak skończę czytać "Rudowłosą" to mam zamiar zabrać się za coś z tego stosiku. Co polecacie? Co chcielibyście przeczytać? Od której książki powinnam zacząć? Was też wkurza zima? :D

Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. Choć ja nie mam zamiaru odpoczywac od fantasy i paranorall, to zaczęłabym od książek Frederico Moccia. Kiedyś miałam je w planach, może się jeszcze keidyś nawrócę na obyczajówkowo romansowe ksiażki... Ale wątpię :> I jak Ci się podoba Rudowłosa? Powiem tak: drugi tom jest jeszcze lepszy, a trzecie i czwarty ciągle mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rudowłosa podoba mi się bardzo! :) dobrze,że na półce mam jeszcze Maga w czerni ^^ a kolejne części muszę dokupić. Jeśli chodzi o ten stosik, to chyba zacznę od Trzy metry nad niebem...w zamierzchłych czasach sporo czytałam romansideł, więc mam nadzieję, że to będzie przyjemna lektura :) kupiłam kilka dni temu "Osobiste demony" Stacia Kane...czytałaś? polecałaś mi "Nieświęte duchy" i zauważyłam, że te serie napisała ta sama autorka :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Jakie genialne książki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. I wciąż ją kocham-świetna książka o miłości i błędach. czytałam i oglądałam film :) Ładny blog, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mam nadzieję, że ta książka również mi przypadnie do gustu :)

      Usuń
  4. Najbardziej od strzała polecam "Trzy metry nad Niebem", a po skończeniu drugiej części polecam obejrzeć ekranizacje (hiszpańskie). Jak na książkach tak i na filmach dużo płakałam.
    Moja mam właśnie czyta "I wciąż ją kocham", ja raczej się za nią nie zabiorę, jednak także oglądałam ekranizacje, która mi się spodobała.
    Interesują mnie za to "Kochanice króla" i sama pisarka. Nie miałam okazji czytać żadnej jej książki, ale chcę to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę :) coraz bardziej mnie kusi Trzy metry nad niebem :) Przygodę z książkami Philippy Gregory proponuję zacząć od Wiecznej księżniczki...polecam :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Większość z tych książek chętnie bym Ci podkradła. (:
    Pozdrawiam i życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem niczego tu dla mnie nie ma, może ewentualnie "Kochanice króla", widziałam film i podobał mi się bardzo :) Od tego zacznij, chętnie przeczytam recenzję. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jak najszybciej przeczytać Kochanice :) też oglądałam film a po filmie postanowiłam się zapoznać z książką:) mam już cały cykl Tudorowski tej autorki i często wracam do tych powieści:) we wtorek napiszę recenzję pierwszej części :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Cudny stosik! Tak blisko zazdroszczę :) I czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Kochanice króla" też chętnie bym przeczytała :)
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moccia mnie bardzo intryguję. Tym bardziej , że naczytałam się wiele pozytywnych opinii na temat jej stylu, a ja ciągle w tyle.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj właśnie buszowałem po niezmierzonych zakątkach strony internetowej Biedronki, w poszukiwaniach miniaturowych książek Stephena Kinga (no przecież ;p) i przypadkowo natrafiłem na wymienione powyżej tytuły ("I wciąż ją kocham", "Myślę, że Cię kocham"), lecz (z niewiadomych mi przyczyn) nie zainteresowały mnie dostatecznie, żeby je przeczytać, a tym bardziej kupić... Jednak mam wielką nadzieję, że Tobie przypasują do gustu ;P!

    Miłego czytania, cudownego wieczoru i kochającego narzeczonego życzy...
    Melon ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w Biedronie czasami można trafić na książki Kinga :) te dwie, które wymieniłeś wybrałam sobie, bo cena była niska i wybór gówniany...ludzie jak sępy wyrywają sobie z rąk te lepsze tytuły :D Na narzeczonego będę musiała znowu czekać przez miesiąc, bo on pracuje za granicą i tym razem z nim nie pojechałam :(
      Pozdrawiam :) i dzięki za życzenia :)

      Usuń
  11. Mała Wilczyco, świetnie piszesz, rób to dalej. Ja z tego stosiku znam tylko Tak blisko. Jest to książka o tyle inna niż proste romanse, że porusza problematykę męskiej agresji, skierowanej przeciw kobietom, agresji seksualnej. Niewątpliwie warto przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :* bardzo wiele dla mnie znaczą, bo podchodzę bardzo krytycznie do moich recenzji i uważam, że są bardzooo średnie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Och, nie czytujesz konkurencji :D Ale masz rację, jak już uznasz, że jesteś świetna, to będzie to znaczyło, że czas skończyć pisać.

      Usuń