wtorek, 12 lutego 2013

The Versatile Blogger



Od kilku dni obserwuję jak coraz więcej osób bierze udział w tej zabawie. Pomysł mi się spodobał i stwierdziłam, że ja też napiszę kilka słów o sobię :) Chwilowo nie mam czasu, żeby napisać recenzję książek, które ostatnio przeczytałam, ale za dwa dzionki to się zmieni :) Jeśli chodzi o Versatile Blogger, to nikt mnie w sumie oficjalnie nie nominował, ale kilka osób pisało, że każdy kto nie brał udziału, może to zrobić :) TADAM! Za moment odkryję przed Wami siedem moich "sekretów" :)

1. Mam na imię Roksana i w lipcu skończyłam 25 lat (urodziłam się za czasów komuny :D)
2. Od dziesięciu lat jestem w stałym związku (długodystansowiec ze mnie ;))
3. Panicznie boję się pająków! Komary też mnie niepokoją :) Ogólnie mam wiele dziwnych fobii.
4. Jestem niska. Mam 165 cm i małe kompleksy z tego powodu. W sklepach czuję się jak gremlin pośród Yeti! Są też plusy. Wszędzie się przecisnę :D
5. Moim nałogiem są papierosy. Od kilku lat palę i mój najdłuższy okres odstawienia trwał pół roku. Chcę się pozbyć tego szkodliwego nałogu, ale mam za słabą siłę woli ;P No dziady nie chcą się odemnie odczepić ;D (fajki)
6. W szkole byłam bardzo towarzyska i zawsze starałam się każdego rozbawić ;) Taki ze mnie był  trochę klasowy klown ;)  Miałam sto dziwnych pomysłów na minutę. Dzięki temu zawarłam wiele cudownych znajomości w tamtych czasach i bardzo dobrze się bawiłam w okresie szkolnym ;)
7. Książki są moim fetyszem! Głaszczę okładki, wącham strony, kilka razy dziennie patrzę w zadumie na półki :D Bardzo często odwiedzam księgarnie i myślę, że po pewnym czasie całkowicie przez to zbankrutuję...ale co tam...cieszę się, bo mam całkiem sporą kolekcję :)

No cóż...To by było na tyle...Za chwilkę po raz kolejny muszę się gdzieś udać. Ehh...

Nominuję wszystkich, którzy nie brali jeszcze w tej zabawie udziału :)

Pozdrawiam. Trzymajcie się ciepło :)

13 komentarzy:

  1. ja chciałabym mieć 165 cm wzrostu.. mam 157 cm, ale jest szansa, że jeszcze urosnę (nie tracę nadziei na ponad 160 ^^).. :D

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jeszcze kilka cm urośniesz :) Ja już nie :( prędziej zacznę się "kurczyć"...
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Hyyy... Jak Ci nie wstyd palić papierosy ;). Roksana... hańba Ci :D.

    Trzymam mocno kciuki, żebyś wreszcie je rzuciła na stałe ;p.

    Pozdrawiam!
    Melon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za każdym razem jak jestem pewna, że rzucę palenie, nałóg ze mną wygrywa :P nie pale dużooo...kilka fajek dziennie. No chyba,że na piwko wyskoczę, to wtedy...no cóż...:D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Co ja słyszę? Jeszcze piwko Ci w głowie ;D. Oooo nie... Widzę, że trzeba się porządnie zabrać za autorkę tego bloga ;).

      Usuń
    3. Nie bij! :D szczerze mówiąc bardziej od piwka wolę winko :D a piwo piję w małych ilościach...serio ;)

      Usuń
  3. u mamy wile wspólnych cech i jesteśmy w podobnym wieku :)i ja mam 168 ale uważam się za średnią :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała chociaż te 3 cm więcej :) noszę szpilki, ale to tak dużo nie daje..jak zakładam glany to wszyscy są nagle tacy ogromni :D

      Usuń
  4. Roksano, mam 152 cm wzrostu, więc nie mogę Ci pomóc, ale uf, również urodziłam się "w czasach komuny" więc cieszę się, że jest nas trochę ze "starszyzny", że tak powiem ;) Też palę i też nie mogę się odzwyczaić... eh, ale tym 10-letnim związkiem to rozwaliłaś system :) Imponujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajki to spory problem :) Myślałam,że mam nad nimi kontrolę, ale jak kończy mi się paczka a do sklepu daleko, to moje mroczne oblicze przejmuje nade mną kontrolę :D talerze latają ;) również się cieszę, że jest kilka starszych osób w tej "sferze", które uwielbiają czytać i dzielą się swoimi opiniami z innymi. Co do związku..jakoś tak wyszło i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Tylko pozazdrościć i życzyć... hm, upojnego, walentynkowego wieczoru ;)

      Usuń
  5. Roksana - ładne imię ;) Ja mam troszkę mniej niż 170 cm wzrostu i uwierz mi - chciałabym być trochę niższa ;) Tak dosłownie kilka centymetrów ;) Gratuluję tak długiego stażu w związku :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję :) 170 cm to moje marzenie! Zazdroszczę Ci takiego wzrostu :) bardzo lubię swoje imię, chociaż kiedyś bardzo na nie narzekałam ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń