czwartek, 21 lutego 2013

Liebster Blog




Wiem...wiem...miałam zamieścić recenzję 'Wiecznej księżniczki", ale jak zwykle zmieniłam plany :D Do tej zabawy zostałam nominowana (jakieś 3 tygodnie temu ;)) przez DżejEr, której serdecznie dziękuję :) Postanowiłam wziąć się w garść i wysilić swoje szare komórki podczas odpowiadania na pytania, więc zapraszam do czytania moich wypocin :)

1.Najbardziej uciążliwa pora roku dla Ciebie to...?
Zima! Jestem zagorzałą przeciwniczką tej pory roku :P Uwielbiam wiosnę i lato, bo mogę wygrzewać swe stare kości na leżaku, dzierżąć książkę w prawej dłoni i piwko (dla ochłody ;)) w lewej. Zaspy, tony białego puchu i minusowa temperatura, skutecznie psują mi humor :)

2.Znienawidzony gatunek muzyczny i przyczyna tejże nienawiści...
Nie przepadam za gatunkami takimi jak: Pop, Hip hop, Disco Polo, Techno....Wychowałam się na innej muzie i nie kręcą mnie te słodkie przyśpiewki (ludowe xD) jak np. Ona tańczy dla mnie itd....Nie mam zamiaru krytykować ludzi, którzy tego słuchają. Ja wolę "cięższe" brzmienia.

3.Przekąski słone, czy słodkie?
Nie lubię soli, więc wolę słodkie...Nie pogardzę żelkami, chociaż nie przesadzam z przekąskami :)

4.Jesteś śpiochem czy raczej "rannym ptaszkiem" ?
Śpiochem! Późno się kładę spać i późno wstaję...np. o 10.00 rano :D Niestety mój sen potrafi przerwać nawet pierdnięcie komara, więc często chodzę niewyspana...;((

5.Lubisz portale społecznościowe?
Nie. Portale typu Facebook, czy NK nigdy mnie nie interesowały, po po kiego grzyba mi multum znajomych, których nawet na oczy nie widziałam? :) Udzielam sie na forach tematycznych, bo nie jestem tam zasypywana sweet fociami z rąsi...Pewnie wiecie o co chodzi :D

6.Dajesz się porwać chwilowo obowiązującym modom (nie tylko w ubiorze, chodzi o ogół), czy raczej stawiasz na indywidualizm?
Trudne pytanie. Jeśli chodzi o ubiór to zazwyczaj jestem na bierząco z tematem, ale nie przesadzam. Stawiam na styl kobiecy, delikatny z lekkim pazurem (taaa...ostanio kupiłam glany nabijane ćwiekami...bardzo delikatnie :)). Lubię się bawic modą. Mentalnie jestem indywidualistką. Mam własne zdanie i dokonuję własnych wyborów. Nikt mnie nie zmusza.

7.Gdybyś mogła przeprowadzić się do wybranego miejsca na świecie, to jakie miejsce byś wybrała?
Korea Południowa...Nie! Anglia...trudny wybór :D Jedno z tych dwóch miejsc.

8.Masz jakieś szczególne fobie?
Tak! Boję się pająków, komarów, rowerów, apokalipsy zombie i mam lęk wysokości. Serio. Dziwna jestem :D

9.Jesteś duszą towarzystwa, czy zwykle w większych grupach trzymasz się na uboczu?
Zależy. Jeśli kogoś dopiero poznaję, bo mogę się wydawać przez chwilę nieśmiała, ale w grupie znajomych zachowuję się jak nienormalny dzikus :) Raczej nie trzymam się na uboczu.

10.Na koncert jakiego wykonawcy/zespołu najchętniej byś się wybrała?
Justin Bieber :D nie..nie...nigdy w  życiu :D...a tak serio to Korn, SOAD, The gazette, Dir en grey i wielu innych.

11.Najmniej lubiany gatunek literatury to...?
Biografie. Nie czytam, nie lubię, nie kupuję....

Mózg mi prawie spłonął podczas wymyślania tych subtelnych i kulturalnych pytań, na które mam nadzieję, że ktoś się zlituje i odpowie ;)

1.Twoje trzy najgorsze wady, które irytują Ciebie i innych to...?
2.Uprawiasz jakieś sporty zimowe? (mój ulubiony to Gwiazdy tańczą na lodzie w moim wykonaniu..w szpilkach...:))
3.Co byś zrobiła/zrobił gdyby członek Twojej rodziny został ugryziony przez zombie?
4.Masz jakieś nałogi, czy preferujesz zdrowy tryb życia?
5.Co wyprowadza Cię z równowagii do tego stopnia, że masz ochotę zagryźć najbliższe otoczenie?
6.Jak sobie mnie wyobrażasz? z wyglądu :D (raczej nikt nie trafi)
7.Gdybyś się obudziła/-ił w środku nocy i zobaczyłabyś/-czyłbyś, że duch siedzi na Twoim łóżku, to jaka by była Twoja reakcja?
8.W jaki sposób za pomocą gestów byś przekazała/-zał znajomemu, że ma wielką dziurę w spodniach (na tyłku)...Liczą się tylko gesty. :)
9.Czy zdaża Ci się płakać podczas oglądania filmu, lub czytania książki?
10.W lesie podchodzi do Ciebie jelonek...co robisz? uciekasz, czy go głaszczesz? I dlaczego to robisz? :)

Nominacje wyślę na adres wybranych przezemnie osób :)
Każdy może wziąć udział :)

Pozdrawiam :)





14 komentarzy:

  1. No, i to jest prawidłowy Liebster Blog! Świetne odpowiedzi (czyt. brak w nich żenujących i przymulonych odpowiedzi... np. moją ulubioną książką jest...; lubię słodycze; mam psa... Aż ręce mnie świerzbią, żeby przyładować czymś takiemu przymułowi, a u Ciebie można pośmiać się przynajmniej było ;D) i porąbane pytanie, na które nie da się nie odpowiedzieć porąbaną odpowiedzią ;P.
    Zaraz zabieram się do odpowiadania :)!

    Pozdrawiam!
    Melon

    PS: Co chcesz od Biebera?! Przecież umie śpiewać, umie dobrze wyglądać i umie... CO JA PIE*DOLĘ?!
    Anty-justysie, łączmy się ;D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha :D no dzięki, dzięki :) starałam się! Już myślałam, że poszłam za bardzo po "bandzie" i nikt nie skomentuje moich wypocin :) No normalnie nie mogę się doczekać Twoich odpowiedzi :D zapisuję się na listę Anty-justyś i mam nadzieję, że jest nas więcej! ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację, odpowiem tutaj, dobrze? Postanowiłam sobie nie brać udziału w takich zabawach. Full profeszjonal, rozumiesz ;)
    1.Twoje trzy najgorsze wady, które irytują Ciebie i innych to...?
    - straszne gadulstwo
    - palenie papierochów
    - zapominalstwo
    2.Uprawiasz jakieś sporty zimowe? (mój ulubiony to Gwiazdy tańczą na lodzie w moim wykonaniu..w szpilkach...:))
    Haha, to moje podobne :) Mój sport zimowy to hibernacja. Jak niedźwiedź, czekam na wiosnę w ciepłych pieleszach :)
    3.Co byś zrobiła/zrobił gdyby członek Twojej rodziny został ugryziony przez zombie?
    Hmmm, nie zastanawiałam się nad tym. Ale to zależy jaki zombie, co? Taki co zaraża zombiarstwem, to chyba bym musiała zabić.
    4.Masz jakieś nałogi, czy preferujesz zdrowy tryb życia?
    Papierochy! ;) I czekolada.
    5.Co wyprowadza Cię z równowagii do tego stopnia, że masz ochotę zagryźć najbliższe otoczenie?
    Ignorancja i głupota.
    6.Jak sobie mnie wyobrażasz? z wyglądu :D (raczej nikt nie trafi)
    Szczuplutka blondynka, proste włosy, szaro-niebieskie oczy, małe usta i zadarty nos ;) Trafiłam?
    7.Gdybyś się obudziła/-ił w środku nocy i zobaczyłabyś/-czyłbyś, że duch siedzi na Twoim łóżku, to jaka by była Twoja reakcja?
    Nie wierzę w duchy, więc pewnie bym padła na zawał :) Albo próbowałabym sobie przypomnieć, czy coś brałam przed snem...
    8.W jaki sposób za pomocą gestów byś przekazała/-zał znajomemu, że ma wielką dziurę w spodniach (na tyłku)...Liczą się tylko gesty. :)
    Zakręciłabym kółeczko rękami dookoła własnego tyłka i wskazała palcem na tę osobę. Pewnie i tak by się nikt nie domyślił.
    9.Czy zdaża Ci się płakać podczas oglądania filmu, lub czytania książki?
    Stanowczo zbyt często.
    10.W lesie podchodzi do Ciebie jelonek...co robisz? uciekasz, czy go głaszczesz? I dlaczego to robisz? :)
    Nic nie robię, stoję i się gapię - jestem leśnikiem, więc nie boję się, a z drugiej strony nie dotykam, by nie zostawić na ciele jelonka swojego zapachu :)

    Pozdrawiam Cię Wilczyco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genialne odpowiedzi :D Jeśli chodzi o to jak sobie wyobrażasz mój wygląd to...kolor włosów nie pasuje, budowa ciała jest ok...reszty nie zdradzę, bo ktoś jeszcze "kuknie" na moja odpowiedź i nie będzie zabawy :D Dzięki, że poświęciłaś dla mnie czas i odpowiedziałaś na moje pytania! :) Co do jelonka..ja bym się bała, że ma wściekliznę skoro do mnie podszedł i pewnie bym dała nura w jakieś pobliskie krzaki :)
      Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Kurczę a chciałem kuknąć ;D.

      Usuń
    3. Wilczyco z tą wścieklizną masz trochę racji, ale Cię uspokoję - jelonki raczej na tę chorobę nie chorują :) Jakby podszedł to bardzo możliwe, że byłby po prostu przyzwyczajony do człowieka (leśnicy dokarmiają zwierzynę zimą, więc można by ostatecznie uznać, że jeleń nauczył się kojarzyć zapach człowieka z jedzeniem). Ale to wątpliwe, bo jelenie to bardzo płochliwe stworzenia :) A z tym, że nie trafiłam - eh, trudno. Mam nadzieję, że uchylisz rąbka tajemnicy, jak wszyscy nominowani odpowiedzą :)

      Usuń
    4. O! Myślałam, że jelonki też mogą być (że tak powiem) wściekłe :D Jak będę spacerować po lesie i jakiegoś zobaczę to zachowam spokój :) Za tydzień uchylę rąbka tajemnicy i napomknę o tym jak wyglądam :) Może nawet dodam zdjęcie, jeśli kogoś to zainteresuje :D

      Usuń
  3. Ciekawe odpowiedzi. Czekamm na recenzje.
    Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wilczyco bardzo dziękuję za nominację, ale ja nie lubię za bardzo brać udziału w takich akcjach. Mam nadzieję, że nie obrazisz się, że nie wezmę udziału w zabawie...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, spoko :) Nie mam zamiaru się obrażać z takiego powodu :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawe odpowiedzi :) Zgodziłabym się z punktem 4 i 11.
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo :) Zapraszam ponownie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Zadanie wykonane, odpowiedzi napisane ;D.

    http://mejus250.blogspot.com/2013/02/liebster-blog-2.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń