sobota, 9 lutego 2013

Stosik 2

Oto moje nowe nabytki :) Wybrałam książki, które mają sporo pozytywnych recenzji, więc jestem bardzo zadowolona z zakupu :) Tyle się naczytałam o seriach "Szeptem" i "Dary aniołów", że grzechem byłoby nie sprawdzić czy faktycznie są takie dobre. Zdobyłam też kilka pozycji z gatunku Urban Fantasy, ale to jeszcze nie koniec :D zamówiłam już kolejne...więc pewnie za kilka dni pochwalę się drugim stosikiem...a co! Wszyscy się chwalą, więc ja też tak chcę ;)




Przyrzeczeni- Beth Fantaskey
Rudowłosa- Jaye Wells (dziękuję DżejEr/Carmen za polecenie mi tej serii :))
Mag w czerni- Jaye Wells
Szeptem- Becca Fitzpatrick
Crescendo- Becca Fitzpatrick
Cisza- Becca Fitzpatrick
Finale- Becca Fitzpatrick


Miasto szkła- Cassandra Clare
Miasto kości- Cassandra Clare
Miasto popiołów- Cassandra Clare
Krwawy fiolet- Dia Reeves
Nieświęte duchy- Stacia Kane
Miasto duchów- Stacia Kane
Nieświęta magia- Stacia Kane

Nawet sobie nie zdajecie sprawy jak teraz zacieszam do tych książek :) Jak tylko skończę "Wampiry w wielkiem mieście" to zabiorę się za "Rudowłosą"!

Czytaliście coś z tego stosiku? (pewnie wszystko :D) Zastanawiam się na zakupem "Delirium" i "Pandemonium"...Warto?
Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. A chętnie będę polecać, jeśli coś ciekawego znów wpadnie w moje łapki, to na pewno się pochwalę;) Służę pomocą.
    Tetralogię Szeptem mam za sobą i szczerze tęsknię za bohaterami, których pokochałam. Czwarty tom umocnił moją sympatię, wobec niektórych osobistości, niestety zniszczył me pozytywne uczucia żywione wobec konkretnej osóbki... Mam nadzieję, że i Ciebie porwie lektura książek pani Fitzpatrick, u mnie ta seria jest jedną z ulubionych. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przeczytasz jakąś fajną książkę z gatunku Urban Fantasy to szybciutko daj mi znać :) Kurczę...tyle kuszących serii przede mną! Nie wiem jak się z tym wszystkim wyrobię ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. cała saga "Szeptem" jest fenomenalna, ale to jeszcze nic w porównaniu do "Delirium" - kupuj!! :D
    wypożyczyłam "Miasto kości"; obecnei czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie już wiem, że "Delirium" trafi w moje łapki :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Nie czytałem niczego z Twojego stosiku... Nie ma to jak bycie odmieńcem ;).

    Ale już od dawna cała ta seria "Szeptem" po prostu razi mnie po oczach w "moim" Empiku.

    Strasznie ciekawią mnie te "Miasta...", tylko tam chyba motywem przewodnim jest miłość, miłością okraszona... Aż mną rzuca ;P.
    Dlaczego czekam na recenzje, żeby sprawdzić, czy się w ogóle opłaca roztwierać okładki "Miast..." ;D.

    Pozdrawiam!
    Melon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Melon :D Ty chyba nie lubisz wątków romantycznych w książkach, co nie? Mi one nie przeszkadzają...no, chyba że są przesłodzone..z tego co wiem, w "Miastach" jest sporo miłośći, ale podobno fabuła daje radę, więc jestem bardzo ciekawa tej serii.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. też mam całość Szeptem, jak na razie 1 tom za mną :) miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) niedługo też zacznę swoją przygodę z "Szeptem" ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. O rany! Same "moje" tytuły! :) Rudowłosą powinnam soon dostać :)
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Widzę,że interesują nas te same książki :) Będę pilnie śledziła Twoje recenzje i pospisuję tytuły godne uwagi :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Jejciu, żadnego tytułu nie znam. To znaczy... "znamy się tylko z widzenia" ;) Będę się kiedyś musiała wreszcie przekonać do tej tematyki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero przed dwoma miesiącami odkryłam gatunki takie jak Paranormal Romance, czy Urban Fantasy :) więc też jestem w tym temacie "zielona" :) wcześniej czytałam tylko horrory, albo książki historyczne :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Właśnie, właśnie... Ale ja jestem dość sceptycznie nastawiona. Mam jeszcze sporo zaległości horrorowych, więc póki co spasuję :)

      Usuń
  7. Miłego czytania.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie 
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Już Cię obserwuję :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Wygląda imponująco, zazdroszczę takiego stosiku :) Nie miałam okazji przeczytać żadnej z tych książek, ba, nawet o nich nie słyszałam, chętnie więc przeczytałabym ich recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej ;))) ja czytałam szeptem i bardzo polecam :)) teraz mam zamiar zabrać się za dary anioła :)) i jeśli można wiedzieć to gdzie kupywałaś ksiązki z serii ,, dary anioła " ? bo mają okłądki ;d

    OdpowiedzUsuń