środa, 30 stycznia 2013

mój pierwszy stosik ;)

Mam zaszczyt zaprezentować Państwu mój pierwszy stosik :D
Wszystkie książki zakupiłam w styczniu i jestem z nich bardzo zadowolona :)
Prezentację czas zacząć!
Jakość zdjęć nie powala (chociaż starałam się jak mogłam ;))

Od góry:
"Nieumarła i niedoceniona"-Mary Janice Davidson.
"Nieumarła i bezrobotna"-j.w
"Nieumarła i niezamężna"-j.w
"Nieumarła nieodwracalnie"-j.w (upolowałam 4 tomy w pakiecie za 49.90 zł ^^ )
"Znak kości"-Patricia Briggs.
"Pocałunek żelaza"-j.w
"Więzy krwi"-j.w
"Zew księżyca"-j.w ( recenzja pierwszego tomu jest na blogu, reszta wkrótce )


 "Drżenie"-Maggie Stiefvater (jestem w trakcie czytania)
"Karuzela uczuć"-Jodi Picoult (bardzo zachwalana autorka, sprawdzę, czy na mnie zrobi wrażenie :))
"Dziewiętnaście minut"-j.w (a co tam, poszłam za ciosem i kupiłam od razu 2 książki tej Pani :))
"Lucian"-Isabel Abedi (czytałam, wrażenia dosyć średnie)
"Retrum"-Francesc Miralles (za jakiś czas napiszę o tej książce kilka słów)

 Mam nadzieję, że luty przyniesie pokaźniejszy stos niz styczeń. Kilka tytułów już zamówiłam. Jestem nałogowcem :D

Czytaliście już coś z tego stosiku? Co polecacie? Które książki Jodi Picoult są najlepsze? Pozdrawiam! ^^                                                                                          

7 komentarzy:

  1. Drżenie czytałam i bardzo się zawiodłam niestety - mdli bohaterowie i niezbyt ciekawa akcja...
    Marzę o Patricii Briggs i chyba zamówię sobie pierwszy tom w lutym :) Miałam w planach Feeda, ale... Ale to może na marzec? Jestem spragniona urban fantasy ^^ Co do pani Davidson... nie przepadam za tym gatunkiem, opicy wydają mi się niezbyt interesujące no i... wampiry mi się znudziły:)
    Jode Picoult nie czytałam i chyba nie mam w planach. Miłej lektury! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w lutym (dzięki Twoim propozycjom ^^) zacznę przeprowadzać zmasowany atak na gatunek Urban Fantasy :D Czytanie "drżenia" idzie mi powoli..juz chyba z tydzień..akcja się wlecze. Podobno Davidson przedstawiła wampiry bardziej w komediowym wydaniu, więc zobaczę czy mi się cykl spodoba. Feeda też mam w planach, ale raczej w tych dalszych :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie chyba nic z tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnej z książek niestety nie czytałam, ale może zachęcisz mnie recenzjami, wpadnę ponownie, by je przeczytać :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm... Jakoś nie kojarzę żadnej z tych książek, chociaż tytuły i brzegi okładek mają świetne ;D.

    Ale przystopuj trochę... Przecież w końcu trzeba za coś jeść, a nie tylko książki i książki ;P.

    Miłego dnia!
    Melon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie ;) nie martw się, z głodu nie umieram ;D czytanie książek to moja pasja..na rozwijanie pasji nie żałuję pieniędzy. Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  6. Patricia Briggs :) Super zakupy!!

    OdpowiedzUsuń