środa, 23 stycznia 2013

Witam moli książkowych :)

W końcu przyszedł czas na mnie :) Wzbraniałam się jak mogłam! Czytałam te wszystkie blogi z genialnymi recenzjami książek i myślałam, że swojego nigdy nie założę. Powodów miałam tysiące: strach przed zbłaźnieniem się, niemoc twórcza ;), brak wiary we własne możliwości...Dzisiaj nadszedł sądny dzień! Ja, mała wilczyca, pozbywam się wstydu i mam zamiar zasypać was(potencjalnych czytelników moich wypocin) przemyśleniami na temat przeczytanych przeze mnie dzieł i "gniotów" literackich...Liczę na wyrozumiałość ^^ (to mój pierwszy raz...yyyy...tzn. blog :D ) Pozdrawiam i zabieram się za pierwszą recenzję!

3 komentarze:

  1. witaj w kręgu. miło by było gdybyś dodała obserwatorów, wówczas łatwiej komentować bo się ma wgląd w nowe recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dopiero ogarniam bloga ale za chwilę postaram się to zrobić :) dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój pierwszy raz ;)?!

    Mimo, że wyrozumiałością nie grzeszę, to na Twoim blogu będę się hamował :D.

    OdpowiedzUsuń