piątek, 1 marca 2013

stosik 4 ^^

Nowy miesiąc...nowy stosik ^^. Książki doszły do mnie kilka dni temu, ale postanowiłam pochwalić się nimi dopiero dzisiaj :)  Nie wiem kiedy to wszystko przeczytam, bo jeszcze się nie uporałam z poprzednimi stosami, ale od przybytku głowa nie boli :D Wszystki pozycje już obwąchałam, podotykałam i ułożyłam ładnie na półce (na której nie mam miejsca...chyba czas na nowy mebel ;)).
Nadszedł czas na prezentację :) a więc lecimy z tym koksem...



Że się tak wyrażę, po raz kolejny gówno widać na zdjęciu, ale....no nie ma "ale". :D

Lewa strona:
Ostateczne wyjście- Natsuo Kirino (czytałam inną książkę tej autorki i byłam bardzo zadowolona)
Jedna nogą w grobie- Jeaniene Frost (awwww ^^ dlugo polowałam na serię o Nocnej Łowczyni :))
W pół drogi do grobu- j.w
W grobie- j.w
Ritus- Markus Heitz ( to jest dla mnie wielka niewiadoma, ale mam dobre przeczucia :))

Prawa strona:
Ruiny- Scott Smith ( pozytywne recenzję mnie przekonały, zresztą to horror...musiałam kupić ;))
Mordercy- Łukasz Śmigiel (polski akcent też się tu znalazł :))
Weźmisz czarno kure...-Andrzej Pilipiuk (ceniony pisarz. Mam wielką ochotę na ten cykl o Jakubie :))
Zagadka Kuby Rozpruwacza- j.w
Kroniki Jakuba Wędrowycza- j.w
Wampir z sąsiedztwa- Kerrelyn Sparks (poprzednia część nie była zła...chociaż dobra też nie była :D)

Rzućcie okiem na okładki :


I to chyba tyle...
Czytaliście coś z tego stosiku?
Pozdrawiam i życzę wam miłego dnia :)

27 komentarzy:

  1. "Ostateczne wyjście" mam i bardzo polecam. To dobry kryminał (choć to może złe słowo - raczej książka traktująca o morderstwie) opisany w realiach robotniczej Japonii (o ile dobrze pamiętam). Siła kobiet, że tak powiem :) Powinno Ci się spodobać.
    Chętnie przeczytałabym "Ruiny" i "Morderców" - czekam więc na Twoje recenzje :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natsuo Kirino pisze ciekawe książki :) czytałam już Wyspę Tokio i bardzo mi się ta powieść podobała :) "Morderców" mam w najblizszych planach, więc recenzja powinna się szybko pojawić :)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Jeanine Frost bym chciała ;) I chyba tylko to, a Pilipiuka to nie tknę, bo podobno raczej średni jest ze wskazaniem na słaby xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja czytałam, że Pilipiuk jest dobrym pisarzem xD. Mam nadzieję, że nie wydałam kasy na jakiś badziew :) z "Nocnej łowczyni" jestem ogromnie zadowolona :) długo na te książki polowałam ;)

      Usuń
  3. Śliczności :)
    Zazdroszczę Nocnej Łowczyni. Mam tylko pierwszy tom.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślę, że książki Pani Frost baaardzo mi się spodobają :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. "W pół drogi do grobu" to podobno bardzo dobra książka - czekam na recenzję! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się w najbliższym czasie za tę książkę zabrać, ale nic nie obiecuję ;)

      Usuń
  6. ciekawe tytuły, aczkolwiek Pilipiuka nie czytam - raz tylko się skusiłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak źle? :( oby mi się przygody Jakuba bimbrownika spodobały, bo mam aż 3 części :D

      Usuń
  7. Pilipiuk!!!! ;3 Też ubóstwiam wilki. :) Dodaję Cię do obserwowanych i będę tu zaglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Również Cię dodałam :) Chociaż jedna osoba jest ucieszona z Pilipiuka :D Mam nadzieję, że dołącze do grona fanów tego pisarza :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Czekam na recenzje 'Ritus', poniewaz mam tą ksiazke na swojej pułce i nie wiem czy warto ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ritus" planuję przeczytać w troszkę dalszej przyszłości, ale jak już to zrobię to szybciutko dam Ci znać :)

      Usuń
  9. Niczego nie czytałam z tego stosiku, więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze też nic z tego stosu nie czytałam, ale już się nie mogę doczekać :D Mam niestety sporo zaległości z poprzednich stosów, więc muszę to nadrobić :)

      Usuń
  10. Zacny stos i piękne okładki :D Zazdroszczę zazdroszczę zazdroszczę :D Uwielbiam fantastykę i chętnie podkradłabym Ci parę utworów ^^ Czekam na recenzje, pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku :) Dziękuję :) Cieszę się, że kupiłam te książki :) Tyle miłych komentarzy...:)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Nie będę ukrywał, ale myślałem, że tylko parę książek z Twojego stosiku mi się spodoba, ale niestety nie... Ja chcę wszystkie te książki ;)! Począwszy od (reklamowanego przez Paulinę ;P) "Ostatecznego wyjścia", przez serię książek Pani Frost o zachęcających tytułach, utwory Pilipiuka, aż po całą magiczną resztę ;D. Ciekawość, można powiedzieć, ulewa mi się z ryja :).

    Recenzuj, recenzuj... Melonik czeka ;3.

    Pozdrawiam serdecznie!
    Melon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Melon :) Jak coś Ci się z ryja ulewa to zastanów się czy to nie jest przypadkiem atak wścieklizny :D W najbiższym czasie możesz się spodziewać paru recenzji bardzo zacnych horrorów :) (a później saaame romansidła, aż do porzygu :D) żartuję :) Jak mogłeś wątpić w mój gust? Tylko parę książek?(i co to ma znaczyć, że "niestety nie" ?!) Masz za swoje :P
      Pozdrawiam :D

      Usuń
    2. "Niestety nie", że będę miał więcej książek do przeczytania... a dokładnie o 11 więcej ;P.

      Czy Ty mnie osądzasz, iż choruję na wściekliznę?! Oooo ni... to prawda ;). Przynajmniej nie muszę się już martwić, że jakieś dzikie zwierzę (albo zombie) mnie dziabnie ;D.
      Twój gust jest jak zwykle wysublimowany :).

      O mój stan porzygu się nie martw... aktualnie czytam "Opętanych". Jestem dopiero na 30 stronie i już nogi mi się uginają od tego obrzydlistwa (świetna książka ;D).

      Usuń
  12. Fajny stosik. Życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie znam żadnej z pozycji, ale niektóre wydają się ciekawe. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam zdjęcia stosików! Mogłabym się na nie gapić godzinami!
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. "Ruiny" są prześwietne, słowa Stephena Kinga z okładki nie kłamią :D

    OdpowiedzUsuń